Aquest blog volem dedicar-lo a mostrar al nostre públic, les famílies, el que fem a les classes, per poder interactuar de forma més directa amb l'escola i que els alumnes/as puguen recordar, repetir i repassar a casa.
A més a més voldrien introduir aguns exercicis per a practicar.

lunes, 11 de abril de 2016

Projecte La Prehistòria

ASSEMBLEA

Estem al tercer trimestre i ja portem dos projectes, “L'espai” i “Els dinosaures”, amb dos molt motivadors i sorgits de la necessitat d'aclarir idees. Una d'eixes idees era si a l'època dels dinosaures vivien també les persones i després d'estudiar-los ens hem adonat que no, que no hem coincidit en la mateixa era.
La nostra pregunta actualment és quan vam viure nosaltres per primera vegada a la Terra, i això comporta l'estudi de la Prehistòria.
 
Eros: Quan van viure els dinosaures, va passar 1 dia i van viure els homes?
David: Van passar 48 dies.
Carolina: Jo sé com vam començar les persones. Els monos abans no anaven de peu.
Olga: Com anaven?
Carolina: Amb les manetes, gatejant i van començar a alçar-se i així van començar les persones.
Eros: Saps com Carolina ho sap? Perquè té una “guarida”.
Olga: Què és una “guarida”?
Eros: Carolina va dir que tenia una guarida que ho sap tot.
Carolina: Jo-no-vaig-dir-guarida. (sil·labejant).
Olga: Què vas dir?
Carolina: Jo tenia un ordinador que m'ho deia tot però es va trencar. Jo posava preguntes com: Com van començar les persones? I m'ho contava.
David: Això és trampa.
Olga: Algú té alguna cosa més a dir?
Amira: Que no.
Olga: Que no què?
Amira: Que els ordinadors no parlen. Jo veig dibuixos i els que parlen són els dibuixos però l'ordinador no.
Yaiza: Jo també volia dir el mateix que Carolina.
Olga: Doncs, dis-ho.
Yaiza: Que quan es van alçar els monos van nàixer les persones i el primer que va nàixer va ser Jesús.
David: (Acompanyant les paraules amb el gest del cos i dit) Si, si, és veritat.
Carolina: (Amb gest de resignació) No. Perque Jesús va nàixer de la panxeta.
Yaiza: Després del mono.
Carolina: De la panxa.
Yaiza i David: Del mono.
Carolina: De la panxa.
Olga: No cal discutir més, trobe que no ho tenim clar, l'estudiarem.

Després d'aquesta conversa comprendreu que cal estudiar l'aparició de l'home, i ja que estem, com era, un poc, la seua vida i aquella època i les diferències amb l'actual.

No hay comentarios:

Publicar un comentario